Nodarbības bērniem notiek 6–8 cilvēku grupās 2 reizes nedēļā. Grupas tiek veidotas pēc vecuma un zināšanu līmeņa. Nodarbību laiks no plkst. 16:40.
Mūsu pasaule atrodas nepārtrauktā kustībā, un, lai virzītos uz priekšu, cilvēkam ir nepieciešamas arvien jaunas un jaunas pieejas visam – vai tās ir tehnoloģijas, medicīna vai svešvalodu apguve. Šodien apmācību metodoloģija vairs nav tāda, kāda tā bija pirms kaut vai 5 gadiem.
Izmantot tikai vienu noteiktu metodoloģiju ir neefektīvi, jo mūsu bērni katrs ir atšķirīgs, un arī pieejai katram no tiem vajadzētu būt daudzveidīgai. Doma par divu metodoloģiju apvienošanu šāda vecuma bērnu apmācībā un ne tikai mācību materiālu, bet arī interaktīvo iespēju izmantošanu nodarbībās mūsu pasniedzēju praksē pierādīja savu efektivitāti.
Papildus komunikatīvajai metodei, kas šobrīd ir populāra visā pasaulē apmācības pieejas ziņā, mēs pievienojam jaunu metodi – CLIL (Content Language Integrated Learning) – Satura un Valodas Integrētā Apguve. Šī metode jau šodien paredz to, ka Jūsu bērns nākotnē iegūs vidējo un augstāko izglītību svešvalodā. Terminu ieviesa Deivids Maršs (Juvaskulas Universitāte, Somija) 1994.gadā, CLIL attiecas uz situācijām, kurās mācību priekšmeti vai daļa mācību priekšmetu tiek apgūti svešvalodā un seko dubultam mērķim – apgūt priekšmetu, vienlaikus apgūstot svešvalodu. Apmācības procesā valoda kļūst nevis vienkārši par mācību objektu, bet gan par līdzekli, pielietojot "pilnīgu valodas iegremdēšanos".
Vienkāršos vārdos var teikt, ka nodarbībās bērni nevis vienkārši apgūst svešvalodu, bet gan iepazīst pasauli, apgūst matemātikas, bioloģijas, ģeogrāfijas un astronomijas pamatus. Tas viss notiek pastarpināti ar spēļu, dziesmu, radošo projektu, iestudējumu un interaktīvo tehnoloģiju palīdzību.
Nodarbības notiek nelielās 5-6 bērnu grupās mūsdienīgi aprīkotās telpās. Visas grupas tiek veidotas ņemot vērā bērna vecumu un zināšanas. Kad Jūs jautāsiet savam bērnam, ko viņš šodien nodarbībā darīja, viņš Jums noteikti neatbildēs, ka apgūta tika tagadne vai īpašības vārdu pārākā pakāpe, viņš Jums pastāstīs, ka salīdzināja planētu izmērus, cēla māju vai piedalījās lugas mēģinājumā. Taču fakts, ka visu to laiku viņš apguva svešvalodu, paliek viņam nepamanīts, kaut arī visu šo interesanto nodarbību procesā viņš būs komunicējis tikai un vienīgi svešvalodā.
Iesaistīt šāda vecuma bērnu mācību procesā, motivēt viņu nav vienkāršs uzdevums, taču mēs zinām, kā to izdarīt!
Viena līmeņa programma ilgst vienu akadēmisko gadu. Nodarbības notiek nelielās 4 - 7 cilvēku grupās divreiz nedēļā. Visas grupas tiek formētas, ņemot vērā katra bērna vecumu un zināšanas.
Metode ir orientēta uz komunikatīvo prasmju attīstīšanu, runas uztveršanu ar dzirdi, kā arī tai piemīt vispārizglītojoša daba. To veicina komunikatīvās metodes un interaktīvo programmu pielietošana nodarbībās.
Pat tad, ja pasniedzējs ir diplomēts, tas vēl nenozīmē, ka viņš spēs atrast pieeju bērnam mācību procesa laikā. Lai strādātu ar bērniem, ir nepieciešami ne tikai diplomi un pieredze, bet arī īpaša intuitīva izjūta, talants un mīlestība pret savu darbu. Savukārt, bērns to noteikti sajutīs, un rezultāts nebūs ilgi jāgaida. Nodarbības mūsu centrā vada pieredzes bagāti vietējie un ārzemju pedagogi, kuri labi pieprot savu amatu un gūst gandarījumu no sava darba rezultātiem.
Visa kursa laikā tiek veikti divi testi, lai kontrolētu zināšanu progresu. Atskaite par sekmēm un apmeklētību tiek izsniegta vecākiem divreiz gadā. Pēc kursa beigšanas tiek izsniegts sertifikāts.
Viena līmeņa programma ilgst vienu akadēmisko gadu. Nodarbības notiek nelielās 4 - 7 cilvēku grupās divas reizes nedēļā. Visas grupas tiek formētas, ņemot vērā vecumu un zināšanas. Tādēļ, lai pieteiktos dalībai kursos, ir nepieciešams veikt testēšanu.
Pasniegšanas metode ir orientēta uz komunikatīvo prasmju attīstīšanu, runas uztveri ar dzirdi, kā arī tai piemīt vispārizglītojoša daba. To veicina komunikatīvās metodes, kas jau ir pierādījusi savu efektivitāti, pielietošana nodarbībās.
Nodarbībās izmantojamie mācību materiāli ir izstrādāti, ņemot vērā attiecīgajam vecumam raksturīgos un psiholoģiskos faktorus. Tēmas, kuras ir iekļautas mācību grāmatā, ne tikai ieinteresēs pusaudzi, bet arī paplašinās viņa perspektīvas. Nodarbībās tiek izmantotas ne tikai mācību grāmatas, bet arī interaktīvie materiāli, kas īpaši izstrādāti katrai programmai.
Ieinteresēt pusaudzi nav vienkāršs uzdevums, jo katram bērnam ir nepieciešams atrast savu pieeju. Valodu centra Pygmalion 23 gadu darbības laikā mums ir izdevies izveidot profesionālu komandu no vietējiem un ārzemju pasniedzējiem, kas labi pieprot savu amatu un viegli spēs iesaistīt pusaudzi mācību procesā.
Visa kursa laikā tiek veikti divi testi, lai kontrolētu zināšanu progresu. Atskaite par sekmēm un apmeklētību tiek izsniegta vecākiem divas reizes gadā. Pēc kursa beigšanas tiek izsniegts sertifikāts.
Vai aizpildiet valodas zināšanu testu